Sunday, March 12, 2006

Travados


Keridos amigos,

A maniana es Purim, vos dezeo a todos un purim allegre. Para Purim kada anyo mi madre aze travados, yay parsonas ke yaman esto burikitas de muez. Purim es un fiesta de allegria para los djiyos. El dia de Purim se melda la megila de Esther ke es la historia de lo ke se paso entre Mardochée (Mordechai- en ladino yay palavras komo ‘azete de Mordechai’) , el rey Assuerus, Aman (ke keriya matar los djudios) i Esther ke salvo la vida de los djudios. Ay muncho de kontar ma me parese ke keres la resefta de los travados en primero :)

Travados

Ingredientes

Para la masa

-una kupa de alzete
-media kupa de agua
-kanela
-media kupa de asukar
-medio paketo de baking powder o baking ‘soda’
-lo ke toma de arena

Para el gomo
-muez mulida
-asukar
-kanela

Para el ‘sirop’
-una kupa de miel
-una kupa de agua
-una kupa de asukar

Preparamiyento

-Mesklar alzete, agua i asukar. Adjustar l’arina kon el baking powder para azer una masa no -muy dura.
-Tomar pisikos de masa, avrir kon la mano i meter el gomo, dublar en dos.
-Meter al orno
-Azer un ‘sirop’, pasar los travados en el ‘sirop’ kente. Echar una buyida, i kitaldos kon una kuchara para meter en un plato.
-Kuando todos los travados son pasados en el ‘sirop’, meter el ‘sirop’ enriva de los travados.

7 Comments:

Blogger tata said...

me gusta mucho los travados, los Gregos tambien hazen komo mozotros y enriva meten muez molida.

1:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Querida Sarita y Emel,

Muchas felicidades por la "deliciosa página web" que estan haciendo. Me gustaría estar ambezando con vosotros todas las preparaciones. Muy bien elegido es el nombre: "Sabores de siempre", ayuda a mantener muestra identidad para las proximas generaciones.

Besos desde Buenos Aires
Familia GANON

8:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

Quisiera escribirles en ladino, pero lamentablemente a mi y creo que a la mayoría de mi generación (tengo 49) sólo nos queda el recuerdo de algunas palabras que solían decir nuestras abuelas. Llegué a Uds. buscando recetas de comidas sefardadíes en especial los "travadikos" y me encontré este magnífico blog. Mercí Munchas (creo que así decía mi "babá" Izmirní)Un GRAN abrazo desde la Ciudad de Córdoba, Rep. Argentina

4:03 PM  
Blogger Yifatiii said...

Travados are my favorite dessert :P

1:23 PM  
Blogger Unknown said...

Me da mucha alegría encontrar este espacio.Yo deseo recuperar recetas de mis abuelas originarias de Esmirna y Urlá(Turquía).Estoy buscando la receta de "piñonates" y una bebida hecha con semillas de melón que se toma después del ayuno de Iom Kipur.
Felicitaciones por esta página.
Graciela(Buenos Aires Argentina)

5:16 AM  
Blogger Unknown said...

Que lindo encontrar la receta de los travados que tanto me gustan y que desde que murio mi abuela no volvi a probarlos. Se me dificulta un poco entender la receta por el idioma, si hay alguien que pueda ayudarme se los voy a agradecer. Felicitaciones por el sitio y a seguir adelante!!!
Ruth Saul (New York)

3:21 PM  
Blogger Unknown said...

Raquel suby yo tengo la mano de mi madre y de mi abuela. No me daltan travadicos ni coquitos ni mostachudos para kipur. Eran ismirlies mis abuelos. Jamas cocino en todo el año otra cosa que no sea nuestra cocina. Asi mis hijos t nietos siguen nuestra tradición. Aman las burekas. Niños envueltos en parra y repollo. Nuestro amado arroz turco... En fin ahi esta mi familia y nuestra identidad... Por siempre. Shana tova

11:17 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home