Wednesday, January 11, 2006

Dezazer o Derritir?

Mis reseftas son todas eskritas en turko o en fransez, solo el nombre de la resefta es en ladino. Para ke se entendya bien demandi a mi mama komo se dize este biervo o este vierbo en ladino, a kada biervo ke eskrivio lo demandi si ya se puede entender lo ke estava eskriviendo.

Kuando estava eskriviendo la resefta le vino al tino de mi mama ke se diziya dezazer para la manteka. Ma nunka oyi este biervo, lo meti en la resefta i despues me dichi, deke no mirar en un diksonario ??? Topi el diksyonario elektroniko i tomi el diksyonario de Joseph Nehama e empesi a bushkar…

Ke surpreza kuando meldimos kon mi mama ke la manteka se derriti e no se dezaze !

Me parese ke me va ambezar munchas kosaz …

Sarah

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

felicidades por tu blog, yo tambien soy sefardi y aunq entiendo ladino no lo escribo, hablo portugues tambien y eso ayuda, me encanta leer tu blog y seguir tus recetas, chazak chazak!
grasyas

11:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Se comprende perfectamente "deshacer" y "derretir" y es prácticamente lo mismo cuando se habla de alimentos.

Por ejemplo, la manteca se derrite con el calor.

Besos
Narci

12:02 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home