Tuesday, July 16, 2013

Fideos



Keridos amigos, 

La semana ke paso fue una semana maraviyosa, porke estava en Paris la segunda Universita del ladino. Ya komimos, bivimos i gizamos endjuntos. Me akodre ke teniya de kontinuar a gizar para eskrivir aki ... Ke no se olviden muestras memorias, savores :) 

Este anyo me fue pour la primera ves en mi vida en Espagna, i komi Fideua ...i teniya el gusto de los fideos de mi mama

Aki es la resefta

Fideos


 Ingredientes (4 personnas)
-2 kupas de fideo
-3 kucharas de alzete
-1 kuchara de tomatada
-4 kupas de agua
-Sal

Preparamiyento

-En una kacharola, freir los fideos kon l'alzete fina ke seyan dorados
-Mesklar kon la tomatada
-Adjustar kon los 4 kupas de agua kente
-Meter sal i meter a kozer fina ke no keda mas agua
-mesklar, dechar reposar unos kuantos minutos

Bon appétit


2 Comments:

Blogger Camila said...

Las pastas son una de mis favoritas y por eso me gusta cocinarlas con distintas salsas. Por eso la comida Italiana me encanta. Tambien disfruto de ir a comer a un restaurante de comida mexicana ya que la comida picante también es muy rica

12:36 PM  
Blogger Unknown said...

Muy bueno..muchas gracias sarah

10:08 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home