Tuesday, July 16, 2013

Fideos



Keridos amigos, 

La semana ke paso fue una semana maraviyosa, porke estava en Paris la segunda Universita del ladino. Ya komimos, bivimos i gizamos endjuntos. Me akodre ke teniya de kontinuar a gizar para eskrivir aki ... Ke no se olviden muestras memorias, savores :) 

Este anyo me fue pour la primera ves en mi vida en Espagna, i komi Fideua ...i teniya el gusto de los fideos de mi mama

Aki es la resefta

Fideos


 Ingredientes (4 personnas)
-2 kupas de fideo
-3 kucharas de alzete
-1 kuchara de tomatada
-4 kupas de agua
-Sal

Preparamiyento

-En una kacharola, freir los fideos kon l'alzete fina ke seyan dorados
-Mesklar kon la tomatada
-Adjustar kon los 4 kupas de agua kente
-Meter sal i meter a kozer fina ke no keda mas agua
-mesklar, dechar reposar unos kuantos minutos

Bon appétit


3 Comments:

Blogger Camila said...

Las pastas son una de mis favoritas y por eso me gusta cocinarlas con distintas salsas. Por eso la comida Italiana me encanta. Tambien disfruto de ir a comer a un restaurante de comida mexicana ya que la comida picante también es muy rica

12:36 PM  
Blogger Eduardo cohen imach said...

Muy bueno..muchas gracias sarah

10:08 AM  
Blogger youssef kabbaj said...

Me dio grandes membrillos, y la receta que yo no soy feliz, me siento muy en juego! gracias de antemano
Abordo un buena receta que ya ocupó un sitio como este
recette patisserie
recette quiche lorraine
recette couscous
Couscous recipe
Recette Thermomix
Recette cookies
Recette crepe
gateau au yaourt
Recette moelleux au chocolat
Dessert rapide
Recette tiramisu
Recette paella
Recette punch
Recette pancakes
Recette crumble

9:17 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home