Monday, August 28, 2006

"Dina'nin Mutfagi"


Keridos amigos,

Agora ke mi papu se esta aziendo mijor e ke yo me abolti de Turkiya, vo a kontinuar kon las historias de komida.
Ya savej ke muestra familia es de Izmir e ke mi mama giza las reseftas de los djudios deIzmir. Me agora vo tambien gizar ‘ a la mode’ de Istanbul, porke me merki un livro muy interesante ke se yama ‘Dina’nin mutfagi- Türk Sefarad Yemekleri’ (La cuzina de Dina- komidas de los Sefarad de Turkiya )de Deniz Alphan. Dina es la madre de Deniz, i en el livro yay reseftas komo dulse de igo, ke es una maraviya, lakerda, kashkarikas…..No se si el livro es publikado en inglez,fransez… ma seria un muy buena idea

Besos

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Querida Sarita,

Buenos tiempo que pases en Izmir.
Parece un libro muy interesante!!

Besos desde Buenos Aires!!!

Elías Narciso

7:02 AM  
Blogger Rodrigo Pinheiro said...

Kerida Sarah,

Eskuzame! Yo estava a pensar ke tu padre estava al hospital, agora percibo ke era tu papu! Estoy kontento en saver ke tu papu esta mijor!

Espero la dulse de igo!!!

Besos de un marrano brasileño!

Rodrigo V. Pinheiro

11:12 AM  
Blogger sarah said...

Kerido Narci i Rodrigo,

Mersi muncho por vuestros komentariyos. Komo dizemos en Turko 'pasado ke seyga'. Agora puedemos komer dulses:)

kerido Rodrigo,
no es el tiempo d'el dulse de igo, ma en asperando puedo meter la foto:)

munchos besos

sarah

1:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Je ne sais pas écrire ni parler le ladino mais j'ai la surprise de pouvoir le lire!
Mersi muncho, Sarah
je viens ici avec plaisir et je vais tenter quelques recettes

2:43 AM  
Blogger sarah said...

Bonjour Lili,

Meric pour ta visite et ton gentil message,
si tu as des questions sur les recettes n'hésite pas à demander,

à très bientôt alors

sarah

12:21 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home