Sunday, April 02, 2006

Kurabiye



Kurabiye

Este biervo es un turco i es una koza dulse ke tiene muncha savor. Mi gramama aziya este dulse i agora mi madre le aze tanbien. Kurabiye kon un kafiko turco : humm es una koza maraviyoza.
No se kualo se puede dizir mas, solo puede dizir ‘aze lo’ :)

Ingredientes

-una kupa de alzete
-media kupa de asukar en polvo (sucre glace)
-una kuchara de tahina
-lo ke yeva de arena

Preparamiyento


-Mesklar asukar, alzete, tahina para azer komo una krema
-Adjustar la arina para azer una masa no muy dura
-Se da la forma de la luna (komo la letra C)
-Meter al orno th-1 fina ke se azen un poko duro
-Se mete asukar en polvo enriva

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oooh j'adore les kourabie ! en Grèce, on en fait pour Noël ! merci pour cette recette...

1:21 PM  
Blogger tata said...

Bravo Sarah,
Este enverano tienes de hazer muchas cosas para mi, pero el mas bueno sera un kafiko turko.

5:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

holà !
j'ai lu ton blog (j'ai perdu tout mon espagnol, zut) grâce à celui d'Estelle et ma question va sans doute te sembler ridicule mais tant pis... je comprends tout, mais il me semble que ton orthographe espagnole est très phonétique... je me trompe ? comment cela se fait t-il ? c'est la même chose qu'en France, le langage texto ? bref, ne le prends pas mal, c'est juste une question de curiosité. en tous cas ton blog est très sympa.

6:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home