Thursday, May 25, 2006

Mustachudos


Keridos amigos a mi me agrada muncho almendras, muez… Es muy fasil para mi de komer kozaz savrosas :) La resefta de oy es una resfta muy fasil a azer i komer. Mi madre no keriya azerla porke su madre la aziya de una manera maraviyoza. Para esta resefta mirimos en diferentes livros (los de mi madre i uno ke mi ermana me diyo) Topimos dos variantes de esta resefta una kon almendra i la otra kon muez solo. Komo la tia Julia de mi madre lo aze solo kon muez los azimos de la misma manera. Esta resefta es la resefta de la Tia Julia ke es una muy buena gizandera i da la reseftas kon sus sekretos. Espero ke vos va plazer tambien

Mustachudos
Ingredientes

-3 kupas de muez molida
-1 kupa de asukar
-1 guevo
-1-1.5 kupa de ‘biscottes’ o matsot mulida
-Un poko de kanela

Preparamiyento
-Mesklar todos los ingredientes de manera a formar una masa
-Si la masa es muy dura se puede adjustar un poko de agua
-Meter la masa en un paylon, i la kozer a temparatura basha
-Tomar del fuego
-Deshar un poko yelar i dar formas
-Meter asukar en polvo enriva

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

...Son mis dulces preferidos !!!

Besos
Elías Narciso
Buenos Aires

1:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kerida Sarah,
Mustachudus ez una dulsura ke me plaze muncho. Mersi di akodrarmelo. Yay tiempoz ke no lo ago.
Mi madre lo aziya de la mezma manera, solo Eya no mitiya biskot u matsa mulinada. Te abraso, Ayfer

2:23 AM  
Blogger sarah said...

Kerido Elias,

Agora ya puedes azerlos :))))) Agora ya son entre mis dulces preferidos tambien...

Kerida Ayfer,
Es mi plazer de azer akodrar las komidas de antes,

me parese ke biskot u matsa se mete si la masa esta muy 'liquide'

munchos besos a todos

sarah

7:41 AM  
Blogger tata said...

maravilla, bravo Sarah.

8:15 AM  
Blogger sarah said...

Mersi muncho tata,

pekado ke no estas aki,

besos à todos

sarah

8:20 AM  
Blogger Esther Croudo Bitrán said...

Sarah:

Mi madre los hace y le quedan maravillosos. Yo también alguna vez los he hecho y me gustan mucho,
el problema es que tiene muchas calorías.... pero en fin siguen siendo ricos.

Saludos desde Chile

1:19 PM  
Blogger sarah said...

Kerida Esther,

De verda son dulces muy savrosas, kon munchas calorias:) ma no es posivle komer munchos mustachudos en una vez...

saludos de fransiya

sarah

3:35 AM  
Blogger Yifatiii said...

Kerida sarah,
I love Mustachudos!!!
My grandma (for blessed memory) maked them at Passover.

It's so great to see pictures of all my favorite food that my grandma made for us.
Such a wonderful nostalgia for me to remember all the names of the tasty Sephardic food :)

Now my mother and her aunt are making only part of them with Israeli food.

Can you add me please to your blog so I can get update everytime you post a new message?

Happy Passover!
♥ Yifat (Israel)

1:21 PM  
Blogger Anónimo said...

wow, este es el idioma español de los sefardies expulsados? que extraño, suena hermoso eso sí (perdona el comentario monger, jamas habia visto el ladino en acción)

La receta tiene buena pinta, la haré pronto ^-^

Gracias
Muchos besos desde Sepharad

5:24 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home